Jak byste Brejk představili fanouškům?
Jan Jindra: Nazýváme ho jako zápasový zpravodaj. Brejk má velkou tradici, je to už jeho 27. ročník. Vychází každé domácí utkání, letos byl poprvé dostupný i na všech čtyřech přípravných zápasech. 

Jakými změnami magazín letos prošel?
Jan Švarc: Od téhle sezony jsme ho od základu předělali. Snažili jsme se to rozšířit, aby v něm bylo víc informací a aby lidé měli důvod si Brejk zakoupit. Přidali jsme tam věci, které se týkají konkrétního zápasu, ať už je to naše soupiska, soupeřova soupiska, poslední zápasy. Chceme, aby tam byly základní informace rozšířené o nějakou zábavu, aby to byl zpravodaj hodný extraligového klubu. 
J: Najdete tam i aktuální statistiky. Snažíme se o co největší aktuálnost. Když Brejk vychází například v neděli a hrají se nějaké zápasy v sobotu, tak ještě tu noc předtím na tom pracujeme. 

Co všechno pro vás tvorba časopisu obnáší?
Š: Základní informace zůstávají stejné. S Honzou si vždycky sedneme a domluvíme se, kdo bude hráč Brejku, kterému se celé číslo bude věnovat. Chceme hráče představit trochu jinak. Ne klasickým hokejovým rozhovorem, ale aby tam bylo něco i ze soukromí.
J: Když například Viktor Hübl překonal extraligový rekord v počtu branek, tak jsme ještě čtyři strany přidali a udělali z toho takový speciál. Hráči si dokonce sami Brejky berou, má to u nich dobrý ohlas.

Kolik se jich na každý domácí zápas vytiskne?
Š: Do prodeje jich tiskneme 200, zhruba 50 nebo 60 jde mezi hráče a novináře. Víceméně se vždycky vyprodají, pár kusů občas zbyde ve fanshopu. Kdyby někdo sháněl nějaký Brejk navíc, tak může napsat nám, protože si magazín nově sami tiskneme.
J: Ano, to je velká změna. Dříve jsme dělali tiskové podklady a dávali je do tiskárny, teď už si všechno tvoříme a tiskneme sami. Zároveň jsme variabilní v počtu kusů. Když přijede Sparta, tak samozřejmě Brejků uděláme víc. Na některé zápasy pak zase stačí 200 nebo 300.

Další novinkou je, že je zpravodaj zpoplatněný...
J: Peníze především nepokryjí ani náklady. Je to spíše taková symbolická částka, aby si Brejk opravdu kupovali lidé, co o něj stojí.
Š: Je hezké po utkání odcházet a nevidět nikde Brejky pohozené. Rádi vidíme, že si je fanoušci odnášejí domů a nebo když na zápase nebyli, tak se po nich shání ve fanshopu v dalších dnech. Navíc jsou tam různé věci jako pexeso nebo sběratelské předměty.
J: Spolupracujeme i s Vráťou Bílkem, který se věnuje statistikám litvínovského hokeje, má svoje webové stránky. Zpracovává pro nás zajímavosti ohledně soupeře, se který momentálně hrajeme. Tyhle věci dáváme dohromady z jeho podkladů.
Š: Jsou to zajímavosti, které se lidi jen tak někde nedozví. Tady je vše k danému zápasu vypsané, s Vráťou je super spolupráce.

Na jaké novinky se fanoušci mohou těšit do budoucna?
Š:
Po pexesu přijdou další artefakty pro fanoušky, přibudou další výsledky mládeže a navýší se počet stran. Nechtěli bychom úplně prozrazovat vše, ale rozhodně se mají na co těšit.