Statistiky: Příprava na sezonu 2014/15

Vysvětlivky položek naleznete dole pod tabulkami.
TIP! kliknutím na jednotlivá statistická čísla získáte podrobný přehled statistik v zápase.
Zobrazit: odděleně obránci a útočníci | všichni hráči dohromady

statistiky vygenerovány: 05.09.2014/ 11:24

Vysvětlivky sloupců

Brankáři

# - číslo dresu v posledním zápase (pro případ, že by se měnilo)
Z - počet zápasů, v nichž hráč nastoupil
Min - počet odchytaných minut
Stř - počet střel vyslaných na brankáře
Ink - počet inkasovaných gólů
Zás - počet zásahů
Prů - průměr gólů na zápas ( = inkasované góly / minuty/60 )
Úsp - úspěšnost zásahů ( = zásahy / střely )
SO - shut-outy, vychytané nuly
A - asistence
TM - trestné minuty

Hráči v poli

# - číslo dresu v posledním zápase (pro případ, že by se měnilo)
Z - počet zápasů, v nichž hráč nastoupil
P - post (obránce nebo útočník)
Z - počet zápasů, v nichž hráč nastoupil
G, A, B - góly, asistence, body

Kontakt

Pokud budete mít ke statistikám jakékoliv připomínky nebo otázky, kontaktujte nás prosím na emailu: weby@esports.cz.

Žáci včera

OSMIČKA: Výhru proti Mostu řídil Raichl, následovala porážka s Piráty

Úvodní zápasy nového ročníku za sebou mají i hráči osmé třídy. Černožlutí v prvním duelu bez problému porazili Most, o týden později ale nestačili na chomutovské Piráty.
Více >
Zápasy - Dorost před 2 dny

Kladenský direkt, dorostenci nestačili na Rytíře a prohráli vysoko 1:5

Litvínovští dorostenci chtěli dát zapomenout na předešlý neúspěch proti Mladé Boleslavi, kdy selhali až v závěrečném prodloužení. Na ledě Kladna se ale nic neodvíjelo podle jejich představ, chemici rychle inkasovali a po patnácti minutách hry prohrávali 0:3. Jediný zásah Severočechů zajistil Vít Beran, černožlutí nakonec padli 1:5.
Více >
Žáci před 3 dny

DEVÍTKA: Demolice Loun a těsná prohra s Energií

Nový ročník před nedávnem odstartovali i litvínovští deváťáci. Černožlutí mládežníci vstoupili do soutěže vysokým vítězstvím proti Lounům, o týden později ale ve vyrovnaném duelu nestačili na Karlovy Vary.
Více >